2013年5月22日 星期三

♡ ♥ 第一個黑雨 ♥ ♡

♡ ♥ 第一個黑雨 ♥ ♡哈哈..
都唔知應該開心定唔開心好

討厭下雨天
但又喜歡放假
好矛盾

不過呢d 唔係我控制之內
冇計
黎到咪要囉!!

今朝一早睇到電視
【黑雨】

第一個反應係
唔係嘛??

之後就係
係取消就快

因為都唔知瞓返定點好

最後
開住電視瞓一陣
直到寶貝囡叫醒我

阿囡佢見到我
都覺得奇怪
我估佢會心諗
"點解媽咪係到"

不過奇怪完
就梗係開心啦
我又可以同佢玩一陣


陪佢睇小丸子
餵佢飲奶


一點都不浪費
呢小小額外給我的相處時間




雖然只係多左2個鐘
但都好開心
好滿足呀!!

沒有留言:

張貼留言