2013年5月3日 星期五

♨ ♡ ♥ ▌旅遊 ▌昂坪 & 大澳遊♥ ♡ ♨

♨ ♡ ♥ ▌旅遊 ▌昂坪 & 大澳遊♥ ♡ ♨

2013.05.01

難得紅日+ 老公仔又唔洗返工
本身預計會落雨
冇諗到去邊到

突然間要諗
真係有點煩惱

最後
決定去昂坪 再轉車去大墺

今次選擇坐巴士放棄坐360
因為阿囡太細
坐360 風太大
等阿囡大d 先吧@!


出面市區都2x幾
入到大佛即刻下跌到1x 幾
溫差太遠吧
幸好帶左褸咋!!


天氣唔係咁好
好大霧
但都好多人


上一次黎拜大佛已經係2011.10 的事
拜完後我就有左
轉眼間...
就多左一個小 朋友陪我地黎
好奇妙!



呢個小朋友見到大佛
估計佢的感覺係... 唔識動的大型物體

係行樓梯時動下動下
佢就覺得好似玩緊up & down
阿囡難為了dad dad 呀!!



因為風大
我地o係大佛停留左一陣就去市集食野同餵奶



食飽飽後
坐車去大澳

去到大澳
就開始落微雨

好彩帶左件雨褸仔俾阿囡咋!!

第一次著雨褸
阿囡覺得好奇怪
著住令佢睇唔到前面事物
要低頭先睇到野
勁攪笑



我地冇行太遠
只係行到呢到
好出面的糯米糍
HK$5.- / 隻
去到已經買剩少量
得返花生糯米糍


上次因多人冇食
今次都多人
但唔想再錯過

食完...
真係"正"
好好味
下次再ENCORE 先





除左食糯米糍之外
當然出名的
燒瀨尿蝦乾、魷魚乾、魚子乾、洛神花茶...ETC
我地都有試啦

…。…。…。…。…。…。…。 …。…。…。…。…。

晚上

出返車出東涌
原先諗住去NOVOTEL 食BUFFET 點知FULL
天際富豪又FULL

最後得返機場富豪酒店
見有位咪去食囉
唔平
HK$368.- / 位

老公仔話
唉... 是但.. 當前慶祝我的第一個MOTHER'S DAY


謝謝你們

去到酒店7.30
即刻醫飽阿囡個肚仔先



小朋友可愛之處就係咁


講返呢到d buffet
真係冇乜野食
仲要係唔多refill
數都數到自己食過d 乜

幸好
埋單時發現恆生咭有7折
HK$588 / 2位

哇..
好彩咋
如果係正價加一HK$4XX 食
就真係勁勁勁唔抵

真係唔好試囉

不過
能夠簡簡單單同我的二位最愛
共進晚餐
食乜都覺得幸福





沒有留言:

張貼留言