2013年5月14日 星期二

♡ ♥ 玩樂時間 ♥ ♡

♡ ♥ 玩樂時間 ♥ ♡
@ 2013.05.11


冇街街去的星期六
就係我同阿囡在家中玩樂的日子


summer is coming
阿囡都要開始著短衫
(冇開冷氣時)


o係玩玩具時
我都會教阿囡

教佢要排隊
教佢玩完一樣先一樣
教佢要玩完收拾玩具


可惜
暫時都係
聽唔明
但我都會照講


近期仲學會了
"飛"、"hand up"、"hi / hello"、"byebye"
等動作

真係好過癮!!


呢個係新表情
『扮生氣的樣子』

頂唔順
笑死我啦!!


玩緊時
終於俾我影到啦
好辛苦先肯俾我影咋!!



見到呢d 唔聽話的表情
真係又愛 又恨呀!!
當然係愛多d 啦!!


沒有留言:

張貼留言