2013年5月28日 星期二

♡ Stand Up ♡

♡ Stand Up ♡

@ 2013.05.24

每晚食飽晚飯後
我都會陪阿囡
係我張床或佢張床仔玩玩具、睇書書
教下佢咁
玩到瞓覺
大約係8:30-10:00 (個半鐘)

雖然係冇晒煲劇時間
(自阿囡出世, 我真係冇睇過tvb d 劇
就係睇過下"愛回家"咋)

但都係值得o既

阿囡的成長過程比甚麼都重要


今晚
我如常陪阿囡在床仔玩
鼓勵佢自己站起來


佢真係成功左呀!!
我o個刻簡直係勁開心
叫佢做多次俾我睇
佢又真係肯


最衰太突然
我影唔切相呀!!
激死


99 聽到, 入黎睇下
阿囡居然唔做wor
勁攪笑

跟住老公仔入黎
阿囡都係唔多肯
最衰太突然



阿囡知道我好開心佢做到
所以佢都笑得好開心



好似一夜之間
大個囡左好多咁


阿囡踏出成功第一步
希望快d 到下一步 - 爬行吧!!

沒有留言:

張貼留言