2013年5月6日 星期一

♡ ♥ High Tea with my Lovely Sis. ♥ ♡

♡ ♥ High Tea with my Lovely Sis. ♥ ♡週末冇得返TP
因婆婆病左

冇野好做
又唔想留在家中

就相約兩位好姊妹sandy & willa 出黎HIGH TEA 下

我地去左TM 意粉屋

其實我地三個對上一次聚會
已經係半年前的事
(太耐啦!!)

今次再聚
就真係多野講囉!!

Topic 多到...
講下阿囡
講下生b
講下懷孕

嘻嘻哈哈
冇計
因為其中一個好姊妹剛剛懷孕

我不得不分享下生b過程


三個女人一個墟
一傾就傾到食埋晚飯o個餐都傾唔完

真係諗諗下次幾次再聚呀!!


今日阿囡表現
尚算ok la
可以乖就最好

*-。-。-。-。-。-。-。--。-。-。-。-*

又係... 有禮物收
唔准呀!!
警告完冇效
出律師信先.


平都係呀..
收手呀
aunt sandy


*-。-。-。-。-。-。-。--。-。-。-。-*

不過今日
真係好開心

我地三個由中學開始認識
彼此見証住大家
單身 -> 拍拖 -> 結婚 -> 生b

o係每個過程中多得有你地
跟我分享

我覺得好幸福
多謝上天俾左二位好姊妹我

你地知道嗎?

能夠見到你地幸福
我就最開心

willa 就即將做人媽咪
仲應該如願生仔仔
o係佢身上開始感受到幸福媽咪的feeling
相信bb 出世後
佢會更加sweet !!


sandy 呢
你真係最令我擔心架
因為你唔識保護自己
太心軟呀
不過我知道上天
一定會派個好男人
取代我
去愛護你的


沒有留言:

張貼留言