2013年5月22日 星期三

♥ My Gift Again ♥

♥ My Gift Again ♥
自從懷有阿囡開始
我已經冇得買purin d product

原因係...
(被迫情況下)

1. 唔可以胡亂洗錢 (留返俾阿囡)
2. 冇地方放 (床下底冇位)
3. 仲細咩

冇計..
阿囡大晒
咪唯有... 見到影下相當擁有囉!!

相信朋友仔知道我冇得買
所以..
佢地就主動送俾我

我朋友仔唔多
真係好多謝佢地的愛錫呀

謝謝你呀baby!!



唔知
阿囡又有冇俾我感染左呢??


好想抱住瞓覺
但係阿囡始終仲細
公仔毛會可能令佢氣管收縮
唉...
咪攪, 大個d 先吧

沒有留言:

張貼留言