2015年7月2日 星期四

家庭照 @ YOUR Memory

自小霸王一歲時去VITA影過個造型相後
(回顧: vita-pixel)
都冇出外影過相 
見小霸王就黎三歲   心想影返輯都好喎
而且奶奶出到聲話叫埋佢地
YEAH! 爸B冇藉口 SAY NO

而家真係好多STUDIO任你揀
但小FAN 最主要睇價錢之外,就係睇佢有冇得全取

你知架啦.... 小朋友的相片係幾咁值千金架啦...
一陣呢張又鍾意,個張又鍾意....
揀相係一件.... 困難的事
(除非係影得好差咁就另計)
咁當然你都希望佢影得好啦!!

幾經搜尋下.... 俾我搵到一間抵得黎又近的STUDIO

.... 優惠價錢$780,寶寶做型4個,(家庭照當一個做型),包全相數碼DVD-R取回
.... 即係火星附近架啦! 

星期六日或公眾假期無需加費
一組家庭為4人,多一人加$50元

我地一家五口,
一共取回 141張相 (影就梗係唔只咁小啦)
最後埋單都只係 $830
係咪好抵呢??

評價一陣再俾.... 睇相先吧!


難得的一家人合照,通常影親都小左我 (我揸機多)
而且6299 係好小影相的人
今次佢地都好開心可以同孫女一齊影下相
(由於小FAN 好少POST 佢地的相,所以.... POST 一張就好了)


睇我地三人照吧!



好鍾意呢張錫錫相





媽咪好鍾意見到你笑笑笑!



評價: 

唔~ 出乎以料之外囉!
以呢個價錢我真係冇諗過會好好,抱唔太大期望架
但最後唔係囉!! 
攝影師Alan 態度同服務都好好、有耐性
場地係就係好細 ,但係足夠空間俾你坐同影就得啦!
相片質素雖然唔係張張都完美,但起碼交到功課
我 post 出黎的全部都係冇做過後期編輯,全部係原檔!
值回票價!! 

住係火星的朋友,不妨去試下

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
YOUR Memory: https://www.facebook.com/Lun.your.memory?fref=ts

2 則留言: