2015年6月29日 星期一

PN 班 ~ 兒歌/唐詩朗誦比賽

二月時

學校出左通告
問家長會否讓自己的小朋友參加校內舉行的
"兒歌/唐詩朗誦比賽"

我就試下問小霸王佢想唔想玩下
估唔到佢一口答應
咁我就從佢學校書本中揀左佢最熟的"一隻麻雀" (唔記得係兒歌/唐詩??)

一隻麻雀     二隻貓
三隻白兔     四隻馬
五隻小狗     一齊走

內容佢本身就好熟,所以我就教下佢簡單地扮下動物的表情

**********************************************************************
三月時

比賽係三月中學校舉行 
(當然係上課時段,家長冇得睇)

比賽之後
我都問佢小霸王比賽點呀? 
佢答我: 輸左囉!!
唔緊要啦! 就當是一個小小經驗吧!! 

**********************************************************************

四月時 

學校派返張相,奇怪?? 點解唔洗俾錢呢?
難道參加的小朋友就有相派??

♥ 好開心小霸王肯乖乖地影相留念 


**********************************************************************
五月時

通常學校都會派一張通告告知家長下個月有咩特別事
原本已經淡忘左的記憶
突然俾我見到熟悉的名字而"叮"一聲返晒黎

OMG.... Nam 李XX 
不是小霸王的名字嗎?
唔係輸左咩?? 

好意外原來佢係得到"亞軍"
o個一刻真係好好......好感動呀!!
即刻摟住個女黎錫,當然都有讚揚佢啦!!

人生第一個自己參與的比賽  取得如此成績
媽咪我都覺得好滿足


小霸王,你要繼續努力呀! 
i proud of you
媽咪永遠支持你....
(講得大長遠.....♥)


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

8 則留言: