2015年7月23日 星期四

三歲生日の第二波 - 舊曆生日

♥ HAPPY BIRTHDAY TO MY PRINCESS ♥

已經過左個星期先得閒同大家分享
返上上星期小霸王的生日  (嘻嘻~)

No Matter 係新曆定係舊曆生日
對我家的小寶貝是同樣重要的
(我個人認為咋)
不過通常舊曆會過得比較輕鬆同簡單
♥ 只係吹吹蠟燭  食食蛋糕咁 ♥


我家只有五個人.... 所以蛋糕不宜太大
就揀左佢最鍾意的"朱古力"


3 歲的小霸王  終於明白佢先係主角
做主角  佢感到特別開心 
雖然佢想收埋  但不難發現佢心中的喜悅同滿足


♥ 我的小甜心 ♥  很幸福地吹蠟燭

Happy Birthday to U
Happy Birthday to U
Happy Birthday to Myolie
Happy Birthday to U

媽咪同爸B   祝願妳
天天都咁開心、天天都咁幸福、、天天都咁乖巧、天天都咁聰明 ...


3 歲必要送上的禮物   非佢莫屬吧!
從此要俾多一份車錢了.......



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.10 (Fri) ~2y11m27d
Place: Home

5 則留言:

  1. 五個人? 小FAN,我以為你們三口子一起住啊....^^"
    三歲了,可以用八達通了,以後可以成日嘟嘟嘟啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 我係同6299 住的! >_<
      成日嘟嘟嘟 --> 我的荷包就....

      刪除