2015年7月30日 星期四

2015 書展大血拼 (下)

上一篇 POST 提及我書展大血拼下... 放左差不多$4000 血
乜野令我肯放咁多血   哈哈~
(講真~ 女人錢好易"握"架咋!  不過媽咪錢我覺得仲容易)

書展當日買的,但因為冇手攞再加上免費送貨
所以最後就.... 先俾錢後收貨

估唔到17/7 (星期五)買,20/7 (星期一)就收到
(我以為要完左書展先會送黎)

登~登~登~登~
兩大箱   好興奮呀~ 好緊張呀!~
我家小霸王一見我拆箱,佢就話"呢個係我的"
(係啦~ 乜都係買俾你的)


能夠令我放左接近$2000血的就係佢地啦
"智高FUN"


呢個智能啓發課程分左兩個階段 
(上) 2-6歲 同 (下) 6-10歲


智能啓發課程 (上) 2-6歲

智能啓發課程 (下) 6-10歲

點解咁吸引?? 
其實好早前我係淘寶已見過類似的書籍
但就冇個答題架.... (咁即係冇用)
今次難得又俾我遇上,就走埋去了解下點玩法......最後就買埋啦!!♥


唔講咁多廢話,講下點玩先

1. 揀選你想玩的書本  (例: 英文)
2. 打開智高板,將 1-16 的小方塊順序排列在左邊的空架上 (如圖2)
3. 放上書本上 (左頁係問題,右頁係答案)
4. 打開其中一小方塊,理解當中的問題,在右頁上找出答案


♥ 你睇呢位小朋友玩得幾咁認真、幾咁投入 ♥

5. 全部完成後,將智高板合起來再翻轉。睇下智高板上的顏色同右上角答案係咪一樣?
YEAH ! 答對了! 


玩法係咪好簡單呢?  
智高FUN的教學內容包括: 英文、中文、數學、邏輯推理、通識教育五方面
每個學科再由淺至深分三至四個 LEVEL
真係有排玩呀~ 

說真的,頭幾頁真係好簡單,
之後的....   真係考埋我呀!

希望能夠藉呢D 小遊戲激發
小霸王的思考能力、專注力

****************
題外話:

係書展時,
我都1516緊應該訂唔訂巧虎?
點知見到智高FUN後,就取消左訂巧虎啦!
唔係話巧虎唔好,巧虎主要教小朋友自理
根本同智高FUN唔同,係兩者中....1516
最後... 放棄巧虎!

對不起巧虎! 
冇計小霸王對你冇乜太大興趣
佢淨係鍾意你的日文歌.... 所以我訂香港版都冇用
哈哈~ 

****************

想了解多D智高FUN,上佢地網址睇下會更好

南亞: http://www.sabooks.com.hk/product.php?cate_id=83&lang=2

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.17 (Fri) 
Place: 灣仔會展


8 則留言:

  1. 其實睇完你講解, 我都唔係好明係點玩... ha ha....

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我講得唔清楚... 你上去佢地網址睇

      刪除
  2. 好似要用腦去思考的遊戲....XDDD
    不過我小時候好怕玩呢D,一來冇耐性,二來唔想諗野,哈哈....XDDD
    但我覺得呢D GAME 其實好好的 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我正想培養佢的耐性, 但唔知得唔得

      刪除
  3. 個GAME好高思考性咁, 買左要好好培養小霸王~~~
    我同samsam一樣... 我真係一個懶媽 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係懶媽.... 所以... 買呢個黎培養埋自己... 哈哈

      刪除
  4. 原來係呢様,好貴呀!小豆子有去書展玩過都好ok, 我上年買左個類似的,都ok好玩,應該你呢set全面又深啲

    回覆刪除