2015年7月28日 星期二

PN 班 ~ 下學期家長日

期待已久的下學期家長日   終於係暑假開始的第一天舉行
太好了  點解?  因為我一早已請左假準備去書展血拼
所以... 不用再請假實在太好吧!

與班主任的約會時間: 10:15AM  

今次我冇帶埋小霸王去   講佢咩壞話都唔怕
(哈哈! 主要係因為我一陣要去書展嘛.... )

約會時間都係得15分鐘咋

學校情況:

- 學習方面:
   畫畫:  上學期 - 完全冇興趣,下學期就開始有所改善,但都係唔多鍾意。   (慳返$$ 唔洗學)
   語文:   無論是班主任或是副班主任都有讚揚佢"好叻"   (謝謝你們!)
   體能:    OMG.... 係唔多好囉!! 要多加練習下   (似晒我運動白痴??)
- 自理方面:
   同上學期比,係好明顯的大進步!  但都要繼續努力
- 自我保護仲係好強
   心情好會好樂意同同學玩及拖下手仔,心情唔好.... NO WAY
   唔太主動同其他小朋友玩  (呢個我都發現),老師叫我多帶佢接觸其他小朋友


班主任評語:
喜歡音樂、英文、唱歌,固執(即係硬頸),記性好好

與班主任傾談中
得知.... 原來小霸王最鍾意上"英文堂"
佢會乖乖地坐定定專心地上堂
其他堂佢係好明顯地坐唔定囉

咩原因?
鬼佬阿SIR Mr. David 靚仔? 哈哈~ 我覺得一般咋
雖然唔知咩原因,但鍾意英文都不錯吧! 
keep going

班主任亦都有提及之前的兒歌/唐詩朗誦比賽
佢話小霸王雖然好細聲地讀出黎   
但小小年紀肯在台上朗誦 已經好叻女 ♥

 班主任亦都希望小霸王係新幼稚園
會更加有進步,更加叻叻



回顧:

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.17 (Fri) 


8 則留言:

  1. 我囡又係最鍾意上英文同埋唱遊堂, 所以佢識嘅英文, 一定多過中文好多, 有時佢都會用英文表達多 d~

    "心情好會好樂意同同學玩及拖下手仔,心情唔好.... NO WAY" + "固執" <--- 我囡都係, 都唔知點樣可以改善下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點樣可以改善下 --> 我都苦惱中

      刪除
  2. 小霸王表現好多喎,老師們都讚,叻女,要keep住呀:)

    回覆刪除
  3. 叻叻呀,小霸王 k1 一定會繼續叻叻和更叻叻呢 ^^

    回覆刪除
  4. 小霸王表現唔錯, 上到K1都要繼續加油呀~

    回覆刪除