2015年7月22日 星期三

PN 班 ~ 七月份總結 (PN 結業了)

PN 班 ~ 七月份總結

需要上堂的日數: 8

出席日數: 7天 
(特別日子: 7、8月份生日會)

缺席日數:  1天  
(事假 -  颱風)



在校表現:

1. 今個月: 仍然都係 All Rabbit ♥
2. 月報成績: 火箭 6個   (  OMG.... Good Job! Excellent!  )

車車 = 表現尚可,仍須努力
船船 = 表現一般程度
飛機 = 表現良好
火箭 = 表現優異


勞作方面:
好孩子獎牌   (**希望你做到吧** 哈哈~)

7月的上學日子基本上都係"玩"、"玩"、"玩" ....
玩下遊戲呀~ 玩下吹泡泡呀~ 整下美食呀~ 表演一下呀~



而學校亦都將所有課本、用品派返晒俾我地 ♥

其中有一本係小霸王平時在校用黎畫畫的畫簿
打開一睇........ 真係....... 零畫畫天份囉! 
先睇左上面的... 是爸爸嗎??  (哈哈~ 笑爆左♥ )
再睇埋下面的... 是媽媽嗎??  (我?? OMG.... 爸B即笑說: 畫我都叫做有個樣睇下,你呢?)
我... 只好... 冷笑吧 ♥

原本手冊內是沒有列明七八月份生日會,我早在五月已問班主任有冇??
唔知係咪經我一問..... 特別在放暑假的前二天舉行"七八月份生日會"  (哈哈~)
冇計啦! 總覺得有生日會,小朋友係開心d 嘛! 
冇理由只有佢幫人慶祝而冇人幫佢慶祝架? 係咪?  (事實係對的)

↓ 你睇開完生日會那天的小霸王幾咁開心 ♥
開完生日會的後一天,16/7 就係結業禮了! 亦即係最後一天o係呢間幼稚園上課的日子。
除了跟老師同學說再見之外,亦要跟呢套"小香蕉"說再見了! ♥



由於新學校八月中已開始上適應週,所以小霸王的暑假剛剛好是一個月 (17/7 - 16/8)
♥ 希望呢個月唔好玩"創"佢個心啦 ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 有禮物收,小霸王笑得好開心 wor~

    回覆刪除
  2. 你就好啦,小霸王8月中開學~~~
    巨龍N 班 9 月1日先開學啊....八月下旬有兩日家長陪返日......
    其實我勁想佢快D 返學呢......

    回覆刪除
    回覆
    1. samsam, 哈哈~ 遲小小姐, 唔緊要啦

      刪除