2015年7月4日 星期六

屬於女孩子的玩具

小朋友的玩具種類真係越來越多
(怕你多錢冇訂洗咁....哈哈~)

小FAN 個人呢? 
就真係唔多買玩具俾小霸王
(益智/教育唔計)
多數係朋友送 / 家人送

其實一直好想買多D 女仔玩具俾佢玩
eg: Barbie呀~ 煮飯仔呀~ 湊bb呀~ 
(家中老人家成日話佢鍾意男仔野,我唔覺囉!!)
但又唔想打破自己的原則... 好矛盾!

好彩..... 有人幫左我一把咋! 哈哈~
剛好公司樓下有間玩具公司要搬遷
有好多玩具唔要,呵呵~

咁都俾我搵到 Barbie 公仔 
仲要有衫有鞋有櫃....


yeah!! 
佢終於可以擁有佢第一個公仔
(我好記得自己第一個擁有的長髮 Barbie ♥)

希望佢好好珍惜吧!! 唔好咁快玩爛 


除左搵到 Barbie
仲俾我搵到仿真度勁高的"Baking Cake"


有晒說明書教你親子整糕架!!
不過因為個玩具.... 係放左好好.... 鬼耐了!
雖然係新,但都係當玩具玩吧!

呢住小朋友... 話整雞蛋仔喎!!


玩多 d 女孩子的玩具
唔知可唔可以令你女仔多d 呢?? 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. Free? 如果係,真係好正 wor~

    回覆刪除
  2. 其實我都好小買玩具俾Little K, 有時我都會諗係咪應該要買多D呢??哈哈...
    小霸王有咁多新玩具實好開心呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢梗係開心, 但大人就..... 好擔心! 因屋企就黎冇位

      刪除