2015年7月10日 星期五

我的太陽眼鏡

小霸王有一樣野一直都令我好頭痛
就係佢向來不多肯接受新事物
無論是.... 新食物、新飲品、新物品....
(除左新玩具同魚)

要我.... 迫呀~ 逗呀~ 鬧呀~ 求呀~ 
(仲要係不一定成功喎! 有冇人可以幫幫我呢??) 

呢日    我見佢
幫隻豬豬戴上佢自己的太陽眼鏡
仲戴得好開心 
叮一聲  就攞左自己放左多年的太陽眼鏡出黎
諗住俾佢試下

哈哈~ 又估唔到佢肯戴喎~ ♥


♥ 原因 ~ 我地成家人係到不停地讚佢靚 ♥


仲好合作咁.... 抱住佢隻PIGGY 影相


又肯同爸B 影相
可想而知佢心情有幾靚   哈哈~
仲話: 『呢副sunglasses 係沂沂架! ♥』
(哼! 想據為己有??? 有冇問過我先?)


2015 的小霸王   VS  2010 的小FAN 
(似唔似呢?? )

望住小霸王戴住自己的 ♥ 太陽眼鏡 ♥
突然好掛住"青春時的自己"
由懷孕時期開始到而家..... 都冇戴過啦
希望小霸王再大小小   我可以回復自己吧

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

2 則留言:

  1. 回復自己 ?嘻....一定可以啦,我依家都逐步回復自己了,只可惜副 body 仲未回復到......><""""

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 你就好啦, 我好似乜都回復唔到

      刪除