2015年7月13日 星期一

三歲生日の第一波 - 713 龍B生日會

♥ HAPPY BIRTHDAY TO MY PRINCESS ♥

時間真係好似快到"叮"一聲就一年咁
♥ 小霸王咁就 3歲啦! ♥
o係分享我地為佢開的 mini party 前
先分享早一個星期的 713龍B三歲生日會

說真的  真係第一次參與媽媽會活動
(之前覺得太細了... 亦唔想太煩 ... 所以一直冇join)

今年年頭無意之中  搵到 713 的媽媽會  咁就join左啦!
第一個function 就係"三歲生日會"
大家一齊玩下吧!!

三歲生日會
時間: 2:30 -5:30

好可惜小FAN 要返半日工   一收工就飛奔回去湊囡出去
去到已經 3:15 好彩只係錯過左小小咋 

一去到即刻換上三歲生日會TEE  跟住就做手工

YEAH! 完成!!

哈哈~ 好攪笑囉!


跟住小朋友就可以周圍玩下


今次個場地都幾大吓
我地總數約4X 人  但一D都唔迫
1間大房 (FOR 玩) + 1間細房 (FOR食野)​
仲有獨立LOCKER免費借用


多款遊戲設施 
車仔, 彈彈球, 滑梯, 波波池, 吹氣城堡....   
最重要係好乾淨整齊


玩左一陣   我地就去開餐囉
食物都不錯! 


食飽飽後.... 又係小朋友放電時間


♥ 一個"3"字都可以玩得咁開心架! ♥


登~登~登~登~
♥ 生日蛋糕出場啦 ♥
立體蛋糕真係好靚呀~ 但感覺好甜咁
我就冇福享受.... 原因... 有人要玩唔肯去食囉!
但其他媽媽話好好味,唔甜!


真係唔該晒攝影師哥哥
唔係真係.... 好難先有一張合照 ♥


♥每個家庭都有一張相送返 ♥

能夠令一個小朋友唔食蛋糕而去玩的
非佢莫屬 - 波波池


♥ 簡直係玩到唔捨得走呀 ♥
全情投入、忘我境界
相信o個刻問佢... 媽咪叫咩名佢都未必記得


玩到5:30... 散場
哇哇.. 真係好好好累囉!
本身自己已經唔多舒服+累
呢位小朋友仲要玩完就九秒九瞓左.... help!

♥生日會的禮物真豐富♥




** 場地: Stageone 舞跆 - http://www.stageone.hk/
** 蛋糕: Carman C M Cake - https://www.facebook.com/carman.cmbaking.5?fref=ts

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.04 (Sat) 2y11m21d


6 則留言:

  1. 個蛋糕好靚呀 ^^
    其實我都好喜歡呢D 糖霜蛋糕啊,不過食過好多次都太甜,唔敢訂,ESP 唔太合適老人家食....>m<""

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, Samsam! 所以我都冇訂... 哈哈..
      但真係影相好鬼靚

      刪除
  2. 成班同日生日嘅小朋友一齊開生日會真係好開心

    回覆刪除