2015年7月29日 星期三

2015 書展大血拼 (上)

呢個寫POST 的速度好似慢左小小咁,抱歉!~
呢排公司唔知點解可以咁Q忙,連小小偷懶時間都冇,做到炆炆地
(公司忙唔係好D咩? 生意好嘛? 好又如何? 我都冇份分)

唉!~ 唔講其他,入返正題先
之前的POST 提及過我出席完家長日就即出發去書展大血拼

估唔到~ 俾我趕得到早場入場時間
呵呵~ $10咋~ 


冇錯! 今次我係第一次帶喼入場掃貨
因為上年我冇去,叫左Sandy姨姨幫我掃貨
點知抽到佢手都軟埋,佢下左旨要我一定要帶喼 
(回顧: 書展大收穫)

今次我主攻三樓兒童書,由十二點行到四點幾
成人書藉我都有行,但就時間小 d 咁囉

最後的收獲,.... 俾我預期小囉!

呢d 大部分係屬於小霸王,只有frozen 唔係佢的


今次買左一套貼紙書咋,
因為今年冇出新款,上年已買晒!  (算吧! 慳返$$$)
其實好想買故事書俾佢,但.... 英文的淘寶仲方便,中文的... 唔見得好平

練習? 佢又未有咁的需要.... 相信明年會用得著吧!

雖然買得唔多,但都搵到一本心水之選
就係呢本"HELLOKITTY DICTIONARY" 啦!


大大本、厚厚的、Colourful、Cutie.....
既可以教佢認下新字   又可以教佢自己查下字

隨字典附送10隻CD 
(我未聽唔知係講乜!~ 哈哈)


除左書本,我都有買 D 練下手指仔的小玩具


希望可以增強佢的靈活性

唔係淨係得小霸王有收獲
我都有.... 亦都有幫家人/同事買


今年書展..... 睇落收穫唔多
但係計計下.... 我洗左接近$4000呀!
咁當然唔係淨係呢度就洗咁多啦
最金的.... 仲未介紹!  下一篇會詳細講... 嘻嘻~


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.07.17 (Fri) 
Place: 灣仔會展

8 則留言:

  1. 最金的... 應該係訂功虎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係.... 原本係有諗過訂巧虎, 但... 最後冇訂

      刪除
  2. 好勁, 真係唔帶喼唔知你點走XD, 我好多年冇行書展啦, 好怕逼呀, 其實係書展買呢D會唔會比書局平好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好迫架!
      其實係書展買呢D會唔會比書局平好多? --> 成人書呢? 其實都係八折架咋, 想買新書又唔想等出面書局做PROM. 的話就要係書展買, 同埋書展買可能會有野送

      刪除
  3. 哇....$4000....好強勁呀....
    我好想去,年年都叫自己要去,最後一日明明dayoff 諗住去,結果因為落雨又懶出去.....><""
    希望明年去啦....咔咔~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 去還去... 記住唔好帶小朋友去住, 因太細 又迫

      刪除
  4. 今年的確有又係果啲野感覺,$4000好強呀

    回覆刪除