2015年7月6日 星期一

K1 班 ~ 買校服 / 影學生相

PN 班的上課日子已經進入倒數階段啦!!
暑假都未開始.... 就要準備 K1 班
真係快都冇朋友呀! 


由於K1 班 小霸王係唔會原校直升
而係會轉去屋企附近的幼稚園
所以.... 乜都係"從新"開始

六月底最後星期六
早上學完芭蕾舞就快手帶佢去K1 班的幼稚園

未到幼稚園前都有同小霸王講
新一年K1 就會讀另一間幼稚園
暫時唔知佢明唔明白 (要開學先知吧)

一到幼稚園登記好
等一陣就入課室買校服
滿心期待小霸王K1開始有2款校服著
(我意思即係校服+運動裝)

點知.... 由今年開始轉左
得返運動裝咋! 唔洗著校服??
(咁咪冇得著皮鞋??)
開始都有小小失望..... 即係要等到P1先有得著皮鞋
O.... So sad
但諗深一層,幼稚園通常都走黎走去
著運動裝+運動鞋會方便d    同埋又唔洗買多對鞋
又好似唔錯喎!

試埋校服後    就去影學生相

由於PN班時佢係唔肯係學校影學生相   仲要爆喊
令我留下重大陰影  所以...
影前我同小霸王講    影完帶佢去睇魚魚


呵呵~ 唔知係魚魚的威力定係佢大個女的原因
今次好合作地影學生相
(未知靚唔靚  但佢的表現係滿意)


PS:   只係件衫先係校服.... ^^ 

攪掂晒  就走人
返屋企食午餐啦!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.06.27 (Sat) 2y11m14d


11 則留言:

  1. 咁之前 PN 班唔肯影學生相, 最後點收科?

    彤彤間學校, 得夏天先有校服裙 + 運動服, 冬天都係得運動服咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前 PN 班唔肯影學生相 ==> 最後咪要出外面影相鋪影囉, 仲要成60-70一打.... 貴4倍呀

      刪除
    2. 出去影相鋪肯影都叫好了, 最怕佢又唔肯影啫, 貴少少唔緊要啦~

      刪除
    3. 咁又係.... 好彩今年佢乖咋... 好合作... ^^

      刪除
  2. 一套過仲好啊, 慳返啲錢!!唔錯~~~

    回覆刪除
  3. 哈哈,不打緊啦,平時都可以著皮鞋架,我見街上有d 小妹妹,斯文裙仔+白色皮鞋去街都好靚呀 ^^
    ((嘻.....其實我都好愛皮鞋仔呢 ^^))

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊我家小霸王佢... 唔鍾意著呢.... 佢鍾意著波鞋多D

      刪除
  4. 回覆
    1. 冇話唔好呀! 但女仔MA.... 著下女仔鞋會好D MA

      刪除