2015年2月10日 星期二

我們的『鐵達時』~ Time is LOVE

自從我O個隻戴左十多年的Agnes b 表退役後
一直都過住半冇表戴的日子
(只係放假時戴下隻babyG膠表)

爸B成日都話想送隻俾我
但我話: 唔想買太貴,而且又睇唔中     (我係D粗心大意的人)

呢日爸B 又同我講:  去啦!! 去揀隻啦!!
(見佢咁有誠意,咁就去睇下啦!)

其實係時間廊都睇左好耐     而家 D 表真係唔平囉 ! 
一隻好普通都過 $1500, 有牌子的最平$2500
係好難揀的情況下
SALES 推銷我地最新PROMO.

哈哈~ 就咁....  終於有新表啦!!  ♥

仲要係一人一隻    連小霸王都有呀!! ♥
真係唔敢想像   一個表價錢左右居然可以買到 3隻呀!! 
YEAH!! ♥ 
『鐵達時』 - 不在乎天長地久,只在乎曾經擁有


♥  Thanks Ba B for this lovely Watch ♥ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

沒有留言:

張貼留言