2015年2月2日 星期一

大埔區防火安全嘉年華

上星期六坐車返婆婆屋企時  經過見到張海報
咁就順便問下爸B 同小霸王有冇興趣
佢地當然係冇所謂啦 ♥  小霸王就更加開心啦

星期日早上     我地同婆婆食左早餐後
婆婆就去買餸行街   我地就出發去嘉年華

相信住係大埔的朋友仔們  一定知消防局係邊 (正正係太和邨附近咋)
其實消防局開放日好似年年都有
上年小霸王太細就唔去   今年梗係去參觀下啦 ♥


入到去   先攞左遊戲劵  (話派完即止)


跟住我地就周圍參觀


平日小霸王只可遠望的消防車同救護車
一下子可以咁近望   佢都好興奮
大聲講: " 哇! Fire Engine 呀! Ambulance 呀!"

救護車係歡迎上車參觀的
不過~ 小FAN 個人覺得唔多老黎就...... ^_^ 冇上去
係外面望都見到設備好完善  ♥


哇!! 警察電單車我就見過
真係未見過同唔知原來消防都有電單車架 ♥ 型 ♥


現場仲有模擬火警表演,消防員真係好英勇呀! ♥



睇完車車,我地就排隊玩遊戲


排隊中,呢位體貼的小朋友話幫爸B "mon"鬚 同白頭髮喎! ♥♥


有爸 B 幫手玩遊戲 + 排隊,小FAN 真係輕鬆好多呀! 


由於太太太太... 多人   我地玩左一個鐘就走人囉
收穫好豐富 ♥ 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.01.25 (Sun) ~2y6m12d
Place: 大埔消防局

2 則留言:

  1. 我地去左黃大仙局, 超多人, 你講得岩呀, 有daddy係度我地就輕鬆好多~

    回覆刪除