2015年2月27日 星期五

▌名古屋遊 ▌ ● Day 6 ♥ Shopping → 機場 ♥

『凍冰冰、嘈嘈閉一家十口名古屋冬日の旅』 DAY 6

@ 名古屋     天氣: 陰天/間中下雨  ☂/☁     溫度: 4 -10 ℃

話咁快就到行程最後一天囉!! 
雖然坐黃昏機返香港   但要提早入機場CHECK IN
所以只有半天行程   咁就選擇輕鬆D 吧!

♥ 懶到早餐都求其食個杯麵 ♥

『輕鬆 D  = SHOPPING』
10點百貨公司開門     我地先出發 

估唔到名古屋   都會落雪 
(頭三日都冇)
我估個天知我地鍾意雪吧 ! 哈哈~ 



雪 = 冰 ?  


今日條街勁多人   原因?    
♥ 係『買福袋』『辦年貨』♥


百貨公司多人到     行都行唔到


大家放心   佢冇事
呢位小朋友  扮野咋   佢想落車要我抱


叫我  我唔睬佢   跟住諗住用眼淚
♥ 唔好意思   冇用的 ♥
最後 ~ 只好收聲   呵~呵~


跟住佢已經加入左SHOPPING 一份子
小霸王: 紅定紫好呢?
(我本身係鍾意紫多D, 但冇碼... 最後只好買紅色吧)


購物左一個早上
係唔夠喉架啦... 但冇計係時候要去醫肚
來到行程最後一日
小FAN 點都要飲返罐粟米湯先得
估唔到.... 小霸王都肯飲呀! ♥


♥ 真係好感動 ♥  又係一個新嘗試 ♥


隨意地選擇左呢間食午餐


食物都不錯, 但份量極少


2 點左右就返酒店  收拾好行李  去機場囉!! 


辦理CHECK IN & 寄行李之後
已經沒有多餘時間逛下
飛機準時 17:25 起飛
準時到港

BYE BYE NAGOYA


真係好唔捨得呀!!
希望快D 可以再帶小霸王坐飛機啦!! 
(我會努力慳 D洗架   但爸B 要努力多D   哈哈~)



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
想睇下其他名古屋的遊記,請 Click 入  ▌名古屋遊 ▌ ● 全集 ~ ♥


沒有留言:

張貼留言