2015年2月17日 星期二

Happy Valentine's Day EVE + 31 months old

上個星期五   即係情人節前夕  亦都係黑色星期五
呢一日  爸B居然俾左 Big Surprise 我
(真係好好好.... 意外 ♥)

呢一日  如常上班  如常工作
點知 11點幾  同事大叫我個名出門口收野??
我都諗緊收咩野?  仲反問同事我有乜野收呀?
同事大叫"收花呀"♥
傻更更的我仲問同事: 邊個收花呀?
同事話: 你收花呀!! 

o個刻仲係發夢中囉!!   簽收完花之後  行返埋自己個位
仲不停自言自語  
"衰佬, 仲乜送花呀? 做錯左野? 做左對唔住我o既事?" 

小fan 真係唔想咁諗佢架!  ♥ 咁佢真係好多年冇情人節送花嘛! 
最少五年以上囉! 仿且又係我自己同佢講唔洗再係情人節送花
因為呢間公司冇人收花   冇花收都唔醜  ^_^


不過講真 ~ 女人係口是心非的
明知係貴梗係唔想佢浪費金錢     但收花o個刻又真係好鬼開心、好鬼甜 ♥
所以 ~ 間唔中送下都好架 ♥ 哈哈~ 

♥ 雖然唔係我最愛的百合花   但心意爆燈就算啦 ♥


♥ 今年爸b 仲送上兩張咭仔俾我喎!! 真係估你唔到呀! ♥
爸b 真乖真抵錫


當然紮花我唔會獨享啦 ~ 屋企仲有個小小情人架~ ♥


媽咪我有你倆個就足夠啦~   花都只係陪襯品 
I ♥ U 


呢日亦都係我地小小情人 31個大
特地買個小小蛋糕同佢慶祝一下.

♥ Happy 31 months Old, My little Princess ♥


PS: 
情人節那天,不是二人世界,亦不是三人世界
而係十幾人世界   因為返左婆婆屋企食團年飯 ♥

一個熱熱鬧鬧的情人節


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.02.13 (Fri) ~ 2y7m0d
Place: Office / Home

6 則留言: