2015年2月6日 星期五

▌名古屋遊 ▌ ● Day 2 ♥ 一蘭 ● 名古屋港水族館 / 海濱遊樂園 ● Akachan ● ♥

『凍冰冰、嘈嘈閉一家十口名古屋冬日の旅』 DAY 2

@ 名古屋     天氣: 晴朗 ☼     溫度: 6-10 ℃

今日姨丈同 爸B一早出發去Toyota 攞車
而我地就可以慢慢梳洗   跟住大家就係Lobby集合

呢3位小朋友  好似仲忙過D大人咁

等齊人  我地就揸車去酒店附近食早餐

名古屋的第一個早餐 - 一蘭


可能時間都仲係早 (大約9點幾左右)
等左一陣  我地就已經可以一字排  連續坐晒十個位  ♥ 犀利 ♥
(係香港係冇可能的事)


自助式的早餐 - 任你要乜、任你加乜、食完再 encore又得
去旅行就係咁   盡情地~ 食呀~食呀~ 
(減肥?? 拋埋一邊,返香港先再算吧 ♥ )


食飽飽後   出發啦!! 
第一次坐 car seat 的小霸王    完全冇反抗   ♥真乖 ♥
(最好笑係佢  真係當左爸B 係司機囉!! 仲會叫: 司機爸B 開車啦! ♥)


由栄區 → 到港区 (車程約30分鐘)
就到達目的地

名古屋港水族館 (なごやこうすいぞくかん)

由於我家的小霸王   實在是太太太太.... 鍾意魚
所以特別要求呢個景點   哈哈 ~  ♥


水族館 - 南館 + 北館

北館 - 主要睇巨型D的魚類 (如: 殺人鯨、白鯨)
南館 - 就睇D 細魚、企鵝


自從 Ocean Park 冇左殺人鯨之後    冇乜機會會再見到
所以真係好懷念  好難得
呢到仲有三條咁多  ♥ 好可惜只可隔住玻璃見到


能夠咁近距離見到   海豚 、殺人鯨、白鯨
♥ 小朋友睇到『哇哇聲』囉 ♥

白鯨個樣都好似海豚   佢地身上有唔同的紋  
佢地會刻意游近玻璃  ♥ 好得意 ♥

哇...    好大條殺人鯨呀... ♥


睇完晒大魚   我地就上北館最頂層的露天劇場
搵個靚位坐定定  等睇表演


未開始   小朋友就食住包包先

表演開始啦 ~
一共大約10條不同種類的海豚


辛苦晒  ♥ 你地的表演真係好精彩  ♥


係上面吹左風一個小時    終於可以唔洗食風啦
北館睇完   我地就行去南館


對比下   我覺得小霸王鍾意細魚多D 
可能有佢最鍾意的 clownfish & swellfish 吧! 

呢位小朋友  好彩隻企鵝係假咋!! 唔係佢一定暈左啦!
(你咁重~ 哈哈 ♥)


o係水族館 大約逗留到 2點左右
就係對面的 JETTY食左小小野 再去埋隔離的海濱遊樂園玩左一陣
(太大風  所以海濱遊樂園我冇影相)

我地就去Shopping啦 ~  有小朋友必去的地方

 Akachan

選擇去最近的『東海通店』
♥大人有大人買、小朋友有小朋友玩 ♥

♥ 滿載而歸 ♥
戰利品遲D先一一介紹


玩夠、買夠... 就係時候去醫下肚仔囉 ♥

すたみな太郎 NEXT

剛剛係19/11/2014 新開的『燒肉+壽司放題』
60分・90分・120分時間制 - 任你揀

大人 : 2,808円 / 位 (約HK$190/位)


因為前一晚食得太好,所以有比較下呢間真係唔多好囉!
好彩唔貴,都叫做食得飽! 不太推薦 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
想睇下其他名古屋的遊記,請 Click 入  ▌名古屋遊 ▌ ● 全集 ~ ♥

沒有留言:

張貼留言