2015年2月5日 星期四

Happy 12th Anniversary

♥ My Lucky 27 is coming again ♥
小Fan 指的唔係歲數   我都想年年 27   但冇可能啦 ~哈哈 ~

我指的係我地的
拍拖週年日 - 1月27日

點解我會叫佢做 Lucky 27
小fan 之前都有提過   自己身邊好多野都同 27 有關
(回顧: 『二十七』)

而家真係要加多個 27 - 就係我住係27樓

嘻嘻哈哈~  講返正題先
話咁快今年就係拍拖 12週年

講真   生左小霸王之後真係冇慶祝過
當然今年都唔例外啦 ♥

但為左可以過得特別 d d
今晚我地    第一次三人去運動埸跑步


♥ My 2 Sweet Heart ♥
有你們在我身邊   每日都會過得幸福、開心


唔好俾小霸王個活潑可愛樣"握"左     佢係一個好懶"行"的小朋友
係行兩步就要抱o個種   冇計由細到大抱得多囉
所以    到而家佢行路都仲係好"倫盡"


係啦... 要跑多D  行多D  ♥


自己行左2/3個圈後   就唔肯行了
冇理由抱住佢行架    唯有 在旁邊休息處休息下
等爸 B 自己行囉! ♥ 爸B 加油啦 ♥


意想不到的是    呢位小朋友返到屋企
竟然話要飲奶奶  問佢邊到肚餓
佢答我: TUMMY囉!! 


難道
爸B 減肥? 你增肥?? 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.01.27 (Tue) ~ 2y6m14d
Place:  Home / 天水圍運動場

2 則留言:

  1. 天水圍運動場^^, 下次同小霸王約埋我同小芊芊一齊跑啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕小芊芊要耐心等等我家小霸王.... ><... 佢真係好慢的

      刪除