2015年2月11日 星期三

開心小魚水族箱(꾸러기 물꼬기)

小FAN 其實都講過N 咁多次   我家的小霸王係勁鍾意魚魚

鍾意的程度:  ♥♥♥♥♥ 
(5 個鍾意, 暫時小霸王最多係 5 個)  

錫囡心切的爸B 成日都問我: 可唔可以買個魚缸仔+細魚俾佢?
我梗係一口拒絕啦!! 原因?

1. 太危險 (以小霸王個性係... 一定會走埋去掂)
2. 唔吉利 (細魚好易養死)
3. 太麻煩 (要照顧魚)

為左唔想爸B & 小霸王失望
小FAN 就周圍留意下    記得之前係玩具反斗城見過的
但後來再也找不到

到爸B 提醒我   點解唔淘? 
跟住小FAN 就"叮"一聲
韓國Mimi World 出品 ? 咁GM 就可能會搵到啦!

經小FAN 努力找尋   終於找到一間價錢平又有全球配送啦  ♥
(原來好多玩具都不全球配送的)

等左一星期左右   小霸王收到禮物囉!! 
你睇佢個開心樣   勁心急要開黎玩


配件唔多,好簡單就可以砌好


係我地研究緊點砌的時候
呢位心急的小朋友   已經幫手放魚

魚缸仔 - 只提供2條魚仔+ 1隻蟹仔
好彩正正係小霸王最鍾意的小丑魚 +神仙魚咋  ♥


呢個魚缸唔大  但好真實
有發聲、有發光、魚仔會動、有水泡、有魚網





 ♥ 你睇呢位小朋友幾咁鍾意  ♥


一個玩具 能夠滿足到
愛囡心切的爸爸
視魚為伴的囡囡

 ♥ 我真係大滿足、大幸福、大開心呀 ♥


想睇下點玩? 可以睇片



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
如果想知道購買詳情,可回顧 :  ▌G-Market ▌ 第五回 或留言問我

2 則留言:

  1. http://gshop.gmarket.co.kr/Minishop/GlobalMinishop?CustNo=DI1MR38DMzkxOc01NTcxOTA3Mzl/Rw==

    回覆刪除