2015年2月7日 星期六

PN 班 ~ 上學期家長日

話咁快小霸王的 PN 班上學期完結了
2月2日就會開始下學期

下學期開始前   先黎過家長日
♥ 終於有機會俾我了解下小霸王學校生活了 ♥

難得爸B都放假可以一齊去

小霸王: 唔知一陣你地會同鄧老師講咩呢? 會唔會投訴我呢??
(設計對白)


平時唔會主動帶玩具出街的
唔知點解今日佢要求帶KITTY 一齊去 ♥

與班主任約會時間: 下午1:45

我地就1:30左右到達學校
班主任鄧老師正在享用午餐中
咁我地就坐低等左一陣


呢位小朋友返到自己地頭   表情就特別古靈精怪 ♥

鄧老師食飽飽後
爸B就陪小霸王在課室另一邊玩玩具
而我就開始與老師約會啦!! ♥

我同鄧老師大約傾左15分鐘左右啦! 
♥ 內容梗係離不開"佢" ♥

學校情況 : 

- 習慣學校生活
     (返學初期唔習慣就會喊,而家已經習慣左,仲好開心咁同同學玩、大家都相處得好好)
     (鍾意同 D 比較文靜的同學玩 /談天,佢會主動問同學仔: 『呢個係咩黎?』)
     (間中坐唔定會離開座位,但老師叫我放心,佢唔係過度活躍)
     (比較喜歡英文,上英文堂特別開心)
- 自理方面唔係咁好,不過已經比初期進步左好多 
     (如: 飲水可以用杯仔飲,雖然水量唔可以太多,但有進步)
     (如: 行路會用腳尖行,但老師提點就即刻改善)
     (如: 水果都係唔多肯食,老師話有次佢用餅乾包住好細粒的蘋果俾佢,都俾佢發現)
     (如: 已經可以自己係書包攞茶點用具,但唔成功時會唔開心同喊)
- 自我保護意識好強
     (如: 同學仔可能只係想掂下佢,未掂到佢就已經喊左先)
- 富有音樂感
    (喜歡與同學仔一起唱歌跳舞)
- 自我要求高
    (遇到做不到 / 不喜歡的事時,總會以哭來表達)


班主任評語: 
個性活潑可愛、聰明、領悟力高、記性好

與班主任傾談中
佢提點我平時要讓小霸王多嘗試、多學習、多表達
最令我意外的是.......

老師提及『資優』
佢話: 『小霸王可能係『資優』,因為佢比同齡小朋友叻。』仲問我覺唔覺??

小FAN 好直接答佢: 『而家D 小朋友個個都咁醒,我自己就唔太覺』
老師話: 『唔緊要啦,其實呢個階段唔需要刻意做乜,正常學習就可以。』
小FAN: 『哈哈~  係囉! 佢開心咪得囉! 』

與班主任傾談後
小FAN 自己都再思考過老師的話
♥ 唔! 平常心吧!!  現在實在是言之過早,
最梗要係小霸王健康同開心,其他不重要 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.01.31 (Sat) ~ 2y6m18d
Place:  Kindergarten

4 則留言:

  1. 個性活潑可愛、聰明、領悟力高、記性好<===非常好既評語呀!!!!!
    叻女!!

    回覆刪除
  2. 資優,好勁呀,咁要好好栽培小霸王啦,唔好埋沒佢天份啊~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. SamSam, 資優暫時係言之過早, 我會小心觀察, 大個D 先再算

      刪除