2015年2月6日 星期五

我家的『花膠王』

每個人都會有佢自己鍾意食的食物
小朋友都唔例外
而我家揀飲擇食的小霸王  佢就更加唔洗講啦

佢除左朱古力之外     應該非花膠莫屬
已經唔記得佢幾時開始認識花膠
但近排   佢真係愛上花膠了

飲湯前   一定問你係咪花膠湯?
唔係的話   會答你: 唔飲湯湯   再問你: 花膠呢?

咁當然唔可以餐餐都花膠煲湯啦    $$$$$
亦都唔可以只飲花膠湯啦


不過無論係   嫲嫲煲  或是  婆婆煲  的花膠湯
大部分都一定係佢 KO 晒


♥ 一啖一啖   唔洗人幫下食晒 ♥
(好彩花膠係有益食物咋)


除左花膠      呢個小朋友都好愛 ♥ 海蔘 ♥ 燕窩 ♥ 冬蟲草 ♥ 响螺 ♥
睇黎我家爸 B 要努力搵錢先得囉!! ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.01.29 (Thu) ~ 2y6m16d
Place:  Home 

6 則留言:

  1. 小霸王真叻女,深知女生要好好保養,哈哈

    回覆刪除
  2. 嘩.....花膠啊....不過我有左果時成日食,依家見到花膠都怕怕地 @@"
    小霸王好識食呀,咁早識養生,大個皮膚實好 ^v^

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 可能我有左佢o個時食得多,所以而家鍾意食
      唔知你的孖b 會唔會都鍾意食呢?

      刪除