2013年10月31日 星期四

PN 班 ~ ▍面試日 ▍元朗英藝 ♡



2013.10.26 (Sat) ~ Day 471

十月最後一個星期六都係.... 要面試囉!!

*********************************************

面試幼稚園:   元朗英藝
面試時間:       2 - 3 PM

小霸王食埋午餐我地先出門口
去到差不多2點
已經打晒蛇餅

我真係唔係好明白
點解又係要 d 家長同小朋友在外面排隊+ 乾蒸呢??
咁係咪先代表你間學校多人搶呢??

排到 2:20 先入到學校登記
跟住上1/F 參觀玩下

到你先可以上2/F 面試

*********************************************
未到咪隨意入課室玩下玩具囉!~


小霸王因為有小小傷風未好晒
所以個人都"AU AU" 地


就連自拍都唔多肯同我影呀!!~

*********************************************
等到差不多 2:45PM 就上左 2/F 面試

呢間都係單對單
入到去
一個本地老師同小霸王講英文問好
佢都肯同老師SAY HELLO

跟住...
入下豬仔錢箱、入下積木
再放返好D 玩具咁

勁快囉!!
最後又係送左隻Bear bear 俾小霸王

呢個面試用左都唔知冇冇5分鐘囉!
全程小霸王都叫做好合作
所有野都肯做!

當然只係我自已覺得佢做得好好啦!!
^ _^

不過就算佢做唔到我都唔會話佢
因為我黎呢間面試唔係想佢入到
而係想佢學習面對老師咋!!

結果係點... 好似係28/10 先知

就算呢間收... 我都係唔會比佢讀
原因係.... 貴又出名唔好!!

仲要出左呢單新聞就更加"NO! NO! NO" 啦



6 則留言:

  1. 元朗英藝好得人驚.........d老師好有問題!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 所以...
      但都仲好多人想入去讀? 有錢都出去九龍讀啦

      刪除
  2. 睇完單新聞, 真係好恐怖。
    就算不理這件事, 有兩個老師跟學校有錢銀問題, 其他老師都會有心理影響。
    唔好讀呢一間, 支持你! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 芬妮, 我係唔會讀, 只係抱住參觀下姐!

      刪除
  3. 似老師想和学校一拍兩散,请到咁心術不正的老師,早炒早着,但連累了学校的声誉,家長見到咁既新聞,当然無晒信心啦!

    回覆刪除