2013年10月9日 星期三

♡ SaY CheerS ♡

2013.09.16 (Mon) ~ Day 431


愛拍照的我
想不到咁快就... 傳染左小霸王
冇計... 日日做『被拍者』喎!
點會唔受感染呢??

咁我都冇計架
自知冇乜記性
(係生完先係咁咋!!)
唔用相機影低遲D點會記得呀!!

******************************

因為~ 諗唔到其他方法引佢
我咪唯有教佢...
『1, 2, 3 SAY CHEERS』
等佢可以望下鏡頭

點知.....


▲▼ 小霸王佢... 學識左...
攞住我部手機自拍

自拍過程... 係『CHEERS,CHEERS』



▲▼ 自拍得佢咁開心,激死!!
我影時佢又唔望喎


2 則留言:

  1. 好叻叻~咁細個識自拍,妹豬都每日比我迫影相,不過我傳染唔到佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我阿囡都唔鍾意影架, 都係我迫佢的

      刪除