2013年10月22日 星期二

♡ 突如其來的假期 ♡

2013.10.07 (Mon) ~ Day 452


今朝換好晒衫後出門返工
落到樓下收到 99 的來電叫我請假
當然 99 有話我知咩事
(因為唔係開心事,所以唔想提了... >_< )

***********************************

咁我梗係立刻返上樓
今日就變成『湊囡日』!!

兩母女在家冇乜好做
嘻嘻!!

由出去玩陣啦!!

小霸王的新玩點

『屏山天水圍文化康樂大樓』

哈哈!! Go go go...


第二次黎呢到的小霸王
已經好似熟晒地方咁
完全係佢自己行



行下又爬下
好得意呀!!



玩左半個鐘
我地就去左圖書館

小霸王即刻變身做左

『圖書館搗蛋王』


不停"玩"書
間唔中叫下
勁興奮囉 !!


幸好...
都有一刻係靜下來!!

**************************************

玩完我地就乖乖地留在家中
食下野、睇下dvd、唱下歌仔、玩下


仲有個... 小朋友偷偷地偷食...


一見我影佢
佢就將舊水晶梨放入嘴
我係笑爆肚囉!!
哈哈.....xxxx


人地話湊小朋友好辛苦
但我就覺得係開心多過辛苦囉!!

2 則留言: