2013年10月11日 星期五

♡ Stay with Grandma & pa ♡

 2013.09.21 (Sat) ~ Day 436


尋日我地冇返屋企
係婆婆屋企瞓

但今日我係長週
所以我要返工

小霸王要乖乖地聽公公婆婆話

一早我起床上班
我已經叫左婆婆陪佢瞓
(其實我心中好怕小霸王會喊爆
始終好耐未試過公公婆婆湊佢)

*****************************

預期..
佢醒左要搵媽咪

搵左一陣俾公公攪掂左
乖乖飲奶

之後同細姨、舅父舅母玩



從細姨傳來的相片睇到
佢玩得好開心
但玩殘晒佢地... 哈哈

(我都放心晒!!)



***************************************

放工後的我
當然係九秒九返去啦!!

不過小霸王居然... 唔多睬我
(心淡中....講笑...)

幸好一陣之後
佢就不停叫我搵我
嘻嘻!!


經過呢次後
我可以放心俾其他湊下小霸王了!!




4 則留言:

  1. 我果時試过突然換工人(一仔9個月大時),好彩搵到凑B姨姨凑了兩個月,每次放低佢,佢会扭一陣,好彩!
    你比公公婆婆湊,更加放心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽咪, 係架!! 但都有小小唔太放心, 因平時係99湊

      刪除
  2. 你放心就好, 以前我唔放心老爺奶奶湊, 結果去邊都要帶住仔仔呀!
    見到你的囡囡咁開心, 真係放心晒啦! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 芬妮, 我係冇得揀! 自己父母唔得閒日日湊囡囡, 咪唯有交俾老爺奶奶湊囉!!
      如果我唔洗返工的時間, 我係... 完全將囡囡放在自己身邊的

      刪除