2013年11月1日 星期五

♡ 在姨媽屋企的一天 ♡

2013.10.28 (MON)  ~ Day 473


由於 99 呢 2 日都唔方便湊小霸王
星期日我自己湊返, 冇問題!!
但星期一我唔想請假
所以... 就要辛苦.. 公公同婆婆囉!!

**************************************************

因為婆婆平日都要湊表姐仔同表弟
所以...
唯有返工前一齊帶埋小霸王出姨媽媽屋企


一早叫醒小霸王出發
你睇佢幾累, 辛苦晒!! ~

去到姨媽媽屋企
表弟已經醒左
見佢地都玩得好好
我就去返工....
(好彩我公司O係姨媽屋企附近咋...^_^)

一整天都不敢打電話問下小霸王的情況
怕佢聽到我把聲要搵我
但從姨媽口中知道佢一靜下來時就會搵我
個樣仲要好唔開心咁!!
(心痛死我啦...!~)
幸好表姐仔放學後陪佢玩,陪佢瞓
小霸王先開心返!!
*******************************************
放工後,
9秒9 跑去姨媽媽屋企
真係好掛住佢... 呵呵!!

未食晚餐前
我地玩下先
著下HALLOWEEN D 衫
大小都好得意!

******************************************

今日係公公舊曆生日
所以我地去左一品雞煲食

有包包o係手的小霸王
梗係肯乖乖坐定定啦!!

Happy Birthday to Lovely 公公
祝你 永遠都開開心心,健健康康!!

公公話... 有呢3個外孫就已足夠

食飽飽後
我同小霸王就坐西鐵返屋企囉
2 晚冇見DADDY
所以小霸王佢一見到DADDY 表現得十分開心!!

1 則留言:

  1. 又要返工又要湊仔真係唔容易,希望小朋友生生性性~~

    回覆刪除