2013年10月23日 星期三

PN 班 ~ ▍面試日 ▍宏廣 ♡

2013.10.12 (Sat) ~ Day 457


連續兩個星期六都要去面試
對小霸王黎講
暫時都係... 應該唔知發生咩事?
所以...
*************************************
面試幼稚園: Wellcome International Nursery
面試時間: 11:30AM
呢段時間係... 佢要小休的時間
(唉... 知道時都有d擔心, 但冇計!!)
我地10:30AM 出門口
坐輕鐵去藍地站落車行10-15分鐘就到
11:15am 去到幼稚園
好彩今次唔洗排隊
只係等左一陣做登記
之後可以o係playground 玩住等
呢間幼稚園個室內playground 都 ok 大同乾淨


開始識行後的小霸王
好肯拖住我行黎行


▲ 終於都肯玩下車仔


只係等左15 分鐘左右就可以入去面試

唔... 應該都算快

**************************************

面試過程:  分 兩 部 份

1.  小 組 面 試  ( 英 語 )


每組有 10 個小朋友
由一個外藉老師以輕鬆方式
同小朋友玩遊戲及唱歌仔

估唔到全組得小霸王係女仔
其餘全男班
年齡應該相約

入到課室
外藉老師就叫小朋友坐在軟墊上
而大人可以坐係小朋友後面

例牌先 "SAY HI / HELLO" 熱下身

 再同小朋友一齊唱左首歌
"CLAP HAND"
+ + + + +
小霸王佢冇乜反應
我估佢係唔識首歌
連我都唔係好記得咩歌
+ + + + +
跟住 順序 用 波波 推向每位小朋友
小朋友就須把波波拋/推返俾老師
仲要 自我介紹
(咁當然係父/母代為介紹啦!!)

+ + + + +
小霸王好彩都肯拋返個波俾老師
+ + + + +

最後老師攞左藍搖鈴
每位小朋友一個
小朋友跟住歌仔及老師指示
"SHAKE & CLAP"



+ + + + +
可能在家玩得多
小霸王好鍾意SHAKE & CLAP
仲好開心o個種
全首歌冇停過
最令我意想不到的是
音樂完結小霸王佢居然自己行埋老師到
放返個搖鈴落個藍到
哇... So surprise!! 叻
+ + + + +


2. 個 人 面 試 ( 粵 語 / 國 語 )

全組一齊入另一個課室

入到去有3-4張枱
任由你自己選擇坐邊張

枱面放左不同款式的玩具
家長同小朋友一齊玩下玩具
粵語 / 國語 的老師會隨意行埋你身邊
問下小朋友野

唔知係好定唔好
行埋小霸王身邊的是
國語老師

佢先同小霸王 簡單問好
(當然係我翻譯俾小霸王知)
幸好小霸王經我翻譯都肯配合老師的指示
老師仲讃佢好肯講野

**************************************

面試過程我估都用左 20分鐘左右
結果會係18/10之後寄信通知取錄與否

**************************************

面試後的小霸王...
又再一次累到即刻瞓著左

我仲靜靜地o係佢耳邊講

『 Well done, my princess!
You did a good job.
I am proud of you.』

好開心見到小霸王
 咁肯去自由發揮

結果是如何.... 不重要

媽咪只希望你...
可以在過程中學習及成長!

啜啜啜 ~


**************************************

晚飯出左元朗食
順便行下千色4/F
見到有平書買
又買幾本俾小霸王先

好想買英文書
但好小見到又平又好
有冇人有好介紹呀???



8 則留言:

  1. 哇哇哇, 細細個就要中英文面試!? 真係今時唔同往日呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芬妮, 係呀... 所以而家HK 小朋友好辛苦

      刪除
  2. 小霸王真係well done,無扭瞓觉,表現又咁好!
    依間学校好好呀,又英文又普通話!
    希望有好消息!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽, 謝謝!! 已收到通知取錄, 會先俾留位費, 之後再決定仲有冇其他心儀收阿囡, 因為呢間始終係國際幼稚園, 學費唔平

      刪除
    2. 好叻女呀!!!!!
      有一間在手, 就啖定啦! :)

      刪除
    3. 恭喜!
      依間連K班都無学券吗?
      希望陸续有好消息!

      刪除