2013年10月25日 星期五

♡ 真的‧真的‧肯行了 ♡

2013.10.15 (Tue~Thu) ~ Day 460-462


小Fan 知道...
每個小朋友會有不同的學習或成長過程
所以我都唔會刻意迫小霸王去做任何野

因為所謂的...
『七坐八爬』、『一歲識行』、『六豆牙』...
全部都冇係小霸王身上出現
完全係過晒期呀!!

就連好簡單的『反身』
都係10個月大後先出現咋....

幸好 ....
踏入1歲後的小霸王
終於不再懶惰了

好肯講野...
好肯爬... 好肯學習..
長高了很多...
亦瘦左不少...

等左咁耐,小霸王亦都終於識放手自己行了!!

能夠o係短期內肯行
我估係因為連日黎晚晚都去『秘密天地

飯後時間沒有人
小霸王可以獨霸全場
任行、任爬、任玩
唔怕跌親、唔怕痛
『走呀走!!』(我估係佢的心聲...)


完全係冇一刻想停下來囉!!
精力旺盛

小霸王學識行的時間
都可以叫做我預計之內
(我但求佢可以o係18個月前識行咋!!)

問返小Fan 媽咪先知原來我都係15個月先識行咋!!
所以有其母必有囡吧!! ^^

小朋友未識行的媽咪真的不用太緊張

小Fan 媽咪同我講過話:
『小朋友係會自己揀日行,到左o個日佢就會自己行得好穩陣,
唔係o個日你點迫佢都冇用!!』

呢d 古老話,信下都冇妨吧!!

4 則留言:

  1. 恭喜恭喜!!!
    全靠你找到一個好地方給她學行呀!!!
    小霸王, 叻叻!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 佢真係以為自己好叻, 所以.... 真係有點擔心

      刪除