2013年10月3日 星期四

♥ 我的八達通... 不見了♥

2013.10.02 (TUE)

10月才剛剛開始....
我就已經做左黑仔囉!!
鬼節不是已經過左啦咩?
怎麼我可以如此黑仔呢??
********************************
尋日如常放工坐小巴到紅磡火車站
落左小巴之後
我就諗住入車站前著定外套
(呢排天氣凍左 +西鐵冷氣好勁)
我記得當時我係先穿右手袖
跟住再穿左手
(我手袋在左邊)
我仲心想左手扣住八達通套唔方便
想攞走先再穿袖
點知我穿完左手袖後發現好似小左D 野咁
.......???? ......
O個一刻係腦海一片空白
我張八達通呢??
搵左N 次手袋
全身摸清楚
就係找不到八達通?
佢去左邊??
沿路返去搵都找不到
數分鐘時間都冇?
我張八達通就可以不見了
點解會咁呀??? 發生咩事呀???
最後就唯有買過張新....
..>_<..
損失係....
餘額:大約HK$90.- + 日日賞: 大約HK$100 + 全月通HK$530 + 重新買一張係... HK$530 + 150
OMG...HK$1400!!
今個月... 點過呀?????
真係好嬲呀!! 好激氣!!
***********************************
跟好姊妹傾訴...
佢叫我.. 下毒咒:『鬼唔望佢... 生仔冇XX, 跌銀包....』
我冇咁做,我覺得咒人會咒返自己的
我只係話『祝佢快樂, 他朝君體也相同』
哈哈.....
********************************
同家人講:
佢地叫我... 『報警啦... 可能有好心人呢? 或者會搵得返呢?』
你估銀包咩?
事問冇多少人會咁做呢?
有... 但唔多囉!!
咪傻啦!!
********************************
同老公仔呻:
佢: 『我跌八達通都係唔見一二百,你唔見千幾?勁呀!』
一D同情心都冇
人地咁唔開心都逗返我開心
佢:『唉... 咪當鬼遮眼囉!! 唔跌都跌左,咪當破財消災囉!』
唯有咁囉... >_<








2 則留言:

  1. 申請個人卡, 是否可以減少損失???

    回覆刪除
    回覆
    1. 芬妮, 都係O既, 但係我唔鍾意AUTO 增值, 怕太方便會用多左錢.. 哈哈

      刪除