2013年10月25日 星期五

♡ 重陽節假期 ♡

2013.10.14 (MON) ~ Day 459


打工仔的小FAN 真係好鍾意紅日架!!
特別係生左小霸王之後
簡直係日日期待快些放假
哈哈....

雖然老公仔佢冇假放
但只要... 有得陪住小霸王我就開心了

相信好多在職媽咪會好明白我的感受吧!!

呢日我地又黎左我地的『秘密天地
一個只有我與小霸王一齊玩的地方

小FAN 知道自己好似形容得誇張左吧!!
但真的....
如果在家,我真的不能真正與她共處
小FAN 我.... 唉.. 有口難言.....

唔講.... 講返正題

**********************************************

去到秘密天地
小霸王佢已經好似好熟咁!!



不過佢真係開始唔多聽人講野
叫左唔好都唔肯
激死我啦!!
  

▼ 肯坐定定的時間少左




見到佢咁肯周圍走....
我當然係好開心
起碼唔係唔肯行嘛!!



**********************************************

當然小FAN 有把『秘密天地』與老公仔分享啦!!
所以...
早上去完
老公仔放工食飽後又話要去....




最開心的應該是小霸王吧!! ^ _ ^



我覺得親子時間真係好重要
小朋友會唔會跟你、聽唔聽你話...
都真係睇你同佢有幾多相處時間


所以小FAN 我真係...
除左工作之外
就係小霸王...
當然仲有老公仔... 家人.... 朋友...

不過而家我真係focus 晒去小霸王身上
簡直眼中只有佢....

^ _^


2 則留言:

  1. 靜靜地講你知,我都係阿仔排第一,老公排第二!
    依個秘密天地又幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽, 冇計, 阿仔係媽咪上世的情人... 哈哈

      刪除