2013年10月22日 星期二

PN 班 ~ ▍面試日 ▍♡ 天樂 & 雅麗斯 ‧交表日 → 英藝‧面試日 ♡

2013.10.05 (SAT) ~ Day 450


呢日行程都幾多,
真係好.....累呀!!

****************************************

先講返

早在 16/09/2013 已經請假親身到二間幼稚園取表
仲記得o個日係星期一
要請假排隊

諗住二間都十點先派
九點幾去到就ok la
點知...去到第一間  "天樂"

已經排到打蛇餅

烈日當空"咩"住小霸王
簡直係佢又辛苦,
我又辛苦呀!!

但冇計!!

好彩準時十點派表
唉.... NO. 097 ...
即係... 前面有9X人攞左表

之後就坐輕鐵再去另一間"雅麗斯"攞埋表
呢間去到十點半
居然唔洗排隊
NO. 056
(心諗.... 係咪好差架?? 唔理攞左先算)

****************************************

因為係同一機構
所以同日派表、同日收表

收表就好 D
因為列明交表時間
我係9:00-10:00
唔洗又排

8:30 去到"天樂"
點知先發現原來要帶埋出世紙正本
即刻咩住小霸王坐車返去屋攞完再返黎
來回居然只係用左 15分鐘咋
(可想我行得幾急下.... 勁!)
  

交完表就同小霸王玩左一陣
事關今日都係幼稚園開放日

玩到 9:30 就再出發去"雅麗斯"
出奇地... 又係冇乜人喎??


估唔到而家報名有野送
(我知我係out... 但真係好意外囉!!)
同人講.. 佢地就會答我... 你俾左報名費架嘛!!

係姐... 唔係間間都有嘛!!


好彩.. 唔同款姐
係 play carpet!!
雖然係平野
但都好過冇呀!!

****************************************

交晒表之後
就坐輕鐵去埋"德怡"個OPEN DAY
哇... 間間課室都勁多人
迫都迫唔入呀!!
咁多人+小霸王好累
都係走人吧!!

****************************************

返去沖埋涼、玩下、休息下
再食埋午餐
換衫又再出發

約左 2:00 - 3:00
去 "天水圍英藝"面試

小霸王的第一次面試

1:45pm 去到
要在門口排隊
完全係乾曬
唉... 小霸王熱到出晒汗又想瞓覺
呢間野俾我的第一個印象... 巳經係勁差
點解面試都要人排隊及乾曬
?????
等到2點左右先可以入去
先登記等叫no
再派埋遊戲紙俾小朋友去玩


有間課室
以日本、韓國、澳洲 (呢個唔肯定)
做主題


我地揀左入去日本課室
玩釣魚
釣到 3條魚就有禮物


你睇佢個樣就知佢有幾想瞓
哈哈!!

****************************************

估唔到唔洗等好耐就可以入去面試


一入去課室

先有個外籍阿sir 等你
阿Sir 攞住手套公仔逗你say hi / hello
小霸王只係識離住阿sir / 隻公仔囉!
完全係冇乜反應

跟住
去其中一張枱
有個講中文的miss 問你野

小霸王肯同miss say hi/ hello
開頭miss 問佢/叫佢做的
佢都冇乜反應
等左一陣都肯講野
見到自己識的食物/動物都好肯講

miss 俾左個豬仔錢箱佢入
佢都肯入幾個

之後佢掛住聽兒歌都唔理miss

全程面試我諗都係10分鐘內吧!!

****************************************

 面試後...
有咁多野喎!! 哈哈....



唉...
唔好睇小簡單的一個 N 班面試
對一個歲幾的BB 其實真係好辛苦!!

所以... 無論今日成功與失敗
媽咪都覺得你好叻女架啦!~
啜啜啜..~ !


6 則留言:

  1. wa~in得好好呀!! 好羨慕~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. mui chu 媽咪, 我都唔知咩叫好咩叫唔好! 我都係任由佢自己發揮咋

      刪除
  2. 真想不到, 人仔細細就要面對咁多挑戰呀! :D

    回覆刪除
  3. 行程咁多真係攰死小霸王....... 咁細個就俾佢讀書喇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇計, 想佢早D適應校園生活, 始終唔想佢日日在家, 返學玩下都好

      刪除