2013年10月11日 星期五

♡ Leung's Birthday Party @ WP JG ♡

2013.09.20 (Fri) ~ Day 435


中秋節後的假期
難得有紅日
好開心呀!!

小霸王一早起左身
(又係知媽咪放假唔俾我瞓咁多.... >_<)


▲▼ 見你肯俾我影下相,算啦... 唔嬲你!
(點會嬲得落)


飲左奶、玩下玩具、睇下書仔、沖埋涼
我地就出發去街街

由於DADDY 要上班
就由我同小霸王做代表出席
表姐&表弟的生日派對


今年佢地再次選擇o係冒險樂園攪
但小霸王始終仲係細
冇乜咩係玩得
唯有等佢大個d 吧!!


▲▼ 仲未識自己行的小霸王
可能見到好多小朋友
所以佢都好肯"扶住野"行





個半鐘的party 後
我地就返左婆婆屋企再玩過
我地又一齊追下月
好耐冇咁齊人囉!!




沒有留言:

張貼留言