2013年7月3日 星期三

♡ 西貢遊 ♡

♡ 西貢遊 ♡

@ 2013.06.30 ~ Day 353




打風前的天氣真係特別悶同熱
但... 又唔可以因為咁而打消出街呢個諗法架ma
係咪先?

諗左一陣
我就決定去西貢

對上去已經係五、六年前的事
o個時係帶仔仔去散步
但.... 而家

估唔到已經咁耐冇黎囉!!
真係唔同晒
多左好多人
係"自由行"
攪到本來係好靜放狗吹海風的地方
變得.....好迫


如果唔係帶阿囡黎
我諗... 我都冇打算再黎



雖然天氣好熱
但出外走走總好過行shopping mall

因為見到阿囡的表情及動作
就知道佢又學識左新野

就好似見到魚缸中的魚
佢會好興奮地大叫"魚"、"魚"


見到唔同的環境
佢會有唔同的新表情


仲多左好多古靈精怪的樣子
相信呢d 係比shopping 更加重要


仲有平時唔多見到的
又或者只可以在書本/ 電視見到的


o係呢d 戶外環境就一定可以見到新野



佢的一句 "au au au" + 肉緊表情動作
就令我好意外
佢係知 "dog = au au" 的


佢仲好鍾意tim


阿囡仲會主動同dog dog
say hi
say bye




不論是大狗細狗
阿囡都唔怕
(唔知係咪遺傳呢?? )



我唔知阿囡今日學識左幾多野
只要佢開心就得


不過阿囡呀!
媽咪知你好熱好累
但都唔好會咁粗魯得唔得呀?


沒有留言:

張貼留言