2013年7月9日 星期二

♥ 你的窩心 讓我... ♥

♥ 你的窩心 讓我... ♥ 呢幾日背脊中間至屁股有點痛
相信是... 生完有好好休息
再加上... 好多原因的

尋晚老公見我痛
佢居然....
叫我瞓底幫我按摩


吓..
好意外呀!
諗諗下
應該有兩年冇咁做
(懷孕一年, 湊囡一年)

我o個刻真係好開心、好感動
因為佢原來係知我辛苦的
只係唔講出黎

雖然其他人眼中可能係好平常
但在我眼中卻不是....

別人可能寧願要
名牌野、鑽石....

我卻只想要一個窩心的.. 難忘的回憶
當然有個難忘的旅程...我會更加開心

但難忘的旅程暫時未能實現
就回憶都接受啦

我就係咁簡單
甜言蜜語誰不喜歡呢
最重要係心愛的人對你講、對你做

謝謝你.. 我的老公仔
拜託以後多做些窩心的... 難忘的
可以嗎??

沒有留言:

張貼留言