2013年7月10日 星期三

♡ ♥ 週末派對 之 我們家的三個小小小小怪獸 ♥ ♡ 


♡ ♥ 週末派對 之 我們家的三個小小小小怪獸 ♥ ♡ 

@ 2013.07.06 ~ 07 Day 359 &360
用呢個topic 會唔會誇張左d 呢??
應該唔會卦!!
因為真係有... 3 個怪獸仔嘛


****************************************************************

星期六收工返家接阿囡返婆婆家
今日我地有個重要任務
就係照顧表姐同表弟

唔好話照顧
應該係... 同佢地玩姐
冇計, 應承左遠在日本的姨媽媽 (即係我家姐)

因為姨媽媽同姨丈去日本放血
留低二個小怪獸俾婆婆睇住
阿囡咁乖又點會唔肯睇住佢地呢??


返到婆婆屋企
見到張網床表現好興奮、好開心

阿囡不停o係網床內
轉黎轉去
反黎反去

勁攪笑




我呢...
就同細佬玩下先
兩星期冇見
大姨我都好鬼掛住佢呀




阿囡玩得咁開心
其中一個原因係佢又收到生日禮物
今次係舅父舅母送的
thomas 火車頭 + duck duck 公仔



表姐悶悶地
又同阿囡玩埋一份



你呢個古惑仔要乖d
唔好咁易喊、咁易炆先得架


一個係內
一個係外
唔洗搶



舅父舅母仲送左個thomas birthday cake 俾阿囡
thanks a lot




**************************************************************************************
星期日
雖然daddy 放假
但我地冇出街
留返係婆婆屋企繼續玩




呢3 個小怪獸
真係...
湊得令人好累呀!!






偷偷地望細佬的阿囡
好得意!!

而細佬望返阿囡個表情
好可愛!!

小朋友之間的互動
大人係唔明白的









希望佢地的感情可以
keep it forever & ever

因為真係好難得架!!

對於沒有打算再生小朋友的我
見到阿囡同表姐弟咁friend
我都放心d
我唔想阿囡自己一個人感到... 太寂寞、太孤單



沒有留言:

張貼留言