2013年7月23日 星期二

♡ ♥ 銅鑼灣‧書展 ♥ ♡

♡ ♥ 銅鑼灣‧書展 ♥ ♡2013.07.21 DAY 374

我個古惑妹真係越來越識扮野
一早起身就俾個咁cutie 樣你睇
你話冧唔冧4人?


見你咁乖
媽咪一定會同你去街街

**************************************************************************

今日行程由老公仔決定
佢話要同CWB 睇高達
OK

估唔到咁快就轉佈景
好似係 1: 6 的高達
(講真, 我真係唔識囉!! )



因為未整好晒
所以只有二個高逹睇
但都好Q多人囉!!


阿囡見到大隻野都唔知咩事咁樣
哈哈

由於太多人
就入去TS 避一避

仲以為冇晒怪獸大學
點知...
呵呵...




不過阿囡對其他mosters 真係冇乜興趣





勁多人排隊影
所以我地決定放棄




坐電梯都要望下毛毛
你有冇咁愛佢呀??
(PS: 我真係好鍾意頂CAP 帽, 日本野真係唔同D )








TS 真係唔多適合我地行
全部大BRANDS
行一陣換個片就走


離開CWB
我地就行路去灣仔
老公仔話去書展行下
我梗係冇所謂啦!!

好意外原來同小朋友去係唔洗排隊
有特別通道行架
所以唔洗等我地直入會場

我地主要係去兒童天地
哇... 勁多人


好耐冇同咁多人迫
今年就做左C9 同D 媽咪一齊迫住揀書
揀平野

好彩阿囡仲細
唔係一定買好多
今次只係買左$100 七本
俾佢睇下姐
希望可以培養佢鍾意睇書啦!@!


相信出年就會大獲d... 哈哈

行完書展就坐船過尖咀搵食

嘻嘻
好耐未去過食放題
就去呢間試下先
東京部屋
食物: ★★★☆☆

唔係好多款囉!!
仲要係勁細件
係一開四的份量

環境: ★★★☆☆

我地三個人
都係得張二人枱
無奈!!

服務: ★★★★☆

滿意啦
態度友善

價錢: ★★★☆☆

$188.- 一位 (加一)
現金有9折
即係免加一收費囉

總結:

下次都係唔好食放題
好似唔多抵
阿囡又坐得唔舒服


沒有留言:

張貼留言