2013年7月23日 星期二

♡ 刷牙仔 ♡

♡ 刷牙仔 ♡
2013.07.20 DAY 373

健康院姑娘話出左牙仔就要開始幫佢刷牙
其實出世到而家朝早都有用紗巾幫阿囡洗嘴仔
但姑娘話唔夠架
要早晚用牙刷仔先得
唔係... 會蛀牙
(咁快?? 係咪真架?? )

所以我地就去搵下牙刷仔
普通的黑人、高露潔冇出咁細
後來....
終於係屈記找到PIGEON的BB 用牙刷

我記得好似係HK$39.-
有二支, 一支刷前, 一支刷後


呢個囡.. 望住支牙刷
覺得好奇怪



於是...
我就用我牙刷刷俾佢睇
佢就好好笑
不停係咁笑



第一次接觸
佢都肯點下牙仔一、兩野
算係係咁啦!!




相信要佢俾我幫佢刷牙
暫時都係唔得住
唯有等佢慢慢適應吧!!


沒有留言:

張貼留言