2013年7月18日 星期四

♡ ♥ Gathering with 姨媽媽 ♥ ♡

♡ ♥ Gathering with 姨媽媽 ♥ ♡

2013.07.14 ~ DAY 367
尋日玩到好累
今朝阿囡都冇咁早起身
而且天氣仲係咁熱
唔想咁早出街

因為姨媽媽的奶奶 (即係我阿媽親家)
由加拿大返左黎
佢好鍚阿囡
(買手信都會買埋俾阿囡)
所以我地每次都會一齊食下飯傾下計


費事約黎約去
咁就約左今晚食飯

見七點先食
我地就3點幾先出門口
去黃埔行陣街街先

行到6點幾
見阿囡都肚仔餓
就o係Burger King 到食左粥仔先

阿囡食飽後
又未食得飯
我就買杯雪糕食下


呢個為食妹原本點都唔敢點
點知點到後....


就梗係冇停手啦...
仲叫晒daddy daddy 咁
佢爸b 又點會唔俾呀?


7 點到會合
今日又聚會啦3老表



最開心梗係公公啦... 左擁右抱


今晚去美心食中餐
阿囡好乖
我食飯佢瞓覺
食飽先起身
叻女乖女

沒有留言:

張貼留言