2013年7月31日 星期三

♡ ♥ 坐車時‧緊握扶手 ♥ ♡

2013.07.27 DAY 380
星期六依舊放工返屋企接阿囡返TP

在等車時
冇野做咪... 同阿囡玩下自拍囉!!
(我係勁鍾意影相的媽咪)

難得阿囡又肯配合我喎!! 抵錫


坐完巴士再轉小巴
點知一上車
阿囡居然...
要緊握扶手

我: Dirty, no no
阿囡: "跌跌"


我: 媽咪扶住你, 唔會跌跌架!

阿囡: 跌、跌!! 


我: 咁你握實d , 要小心d 呀!!

o係講唔掂的情況下
我唯有選擇放棄



阿囡又真係扶左好耐
直至佢覺得累佢先肯放手

我諗...
係時候要慢慢放手了

沒有留言:

張貼留言