2013年7月31日 星期三

♥ 好嬲‧好嬲‧好嬲 ♥

2013.07.30


我不得不承認
我真係好小氣、好易嬲
尤其係一些有關阿囡的事情
我真係好上心、好在意的

我真係自己攞苦黎受的
相信呢個係性格問題
我係固執架啦!!

不過我今次選擇左...
再一次『忍氣吞聲』
唔講俾老公仔知
唔係.... 又再一次俾人話我係衰人

但我又冇地方可以發洩下
唯有在此暢談一下

************************************

件事係咁o既

99 上星期六同我講
佢想星期二帶阿囡去楊屋村玩
我一聽到係去d 勁多蚊的地方就....

我: 吓!! 好多蚊架喎, 唔好啦
99: 唔係呀!! 人地aunt 都係咁湊佢個孫啦
我: 但係呢排咁多蚊, 老公仔都唔鍾意我地去呢d 地方
99: aunt 屋企會開冷氣ma
我: 唔好囉!!

99 唔出聲 + 黑面

我: 咁你問下佢daddy 先

對話結束

************************************

我唔知99 有冇問過老公仔
到今晚收工99 都冇打電話俾我話佢帶阿囡去街

我返到屋企
已經見到地上放左黃皮,
阿囡換過出街衫
就知佢一定去左楊屋村

我選擇唔出聲
佢亦都冇同我講

我o個刻真係好嬲x100000次

竟然你都決定左今日會帶阿囡去
你就唔好問我啦

係咪多餘呀?

就算我講唔得, 你都會照你自己的意思
咁就唔好問我啦

你係嫲嫲大晒嘛!!


************************************

我知我係細佬女
但我真係想知

長輩唔係大晒
我做乜都係錯
佢地就係對的
咁公平咩??

所以...
婆媳關係.. 真係一件令人煩惱的事

我唔可以同老公仔講
因為佢一定答我
"手背都係肉"
又會話我難為佢

唉!!
謝謝你們讓我在這吐苦水
舒服多了!!

沒有留言:

張貼留言