2013年7月19日 星期五

♡ ♥ Playing with DaDDy ♥ ♡

♡ ♥ Playing with DaDDy ♥ ♡2013.07.15 ~ DAY 368我唔知道係咪多數小朋友都會
親mummy 多過daddy
但阿囡就....
有我的話... 佢會揀我先囉

所以一有機會我會選擇俾佢同Daddy 玩多d
因為老公仔話... 阿囡大得好快
好快佢就唔會俾我地抱, 唔同我地玩
要好好珍惜

是真的!!
我會好好珍惜!!
我一放工就回家陪阿囡架

一放假就當然係... 摟住佢唔放啦!!



同佢傾下計
玩下玩具
培養更好的相處方式


之前已經買左二本
終於俾我搵埋呢本
一套三本齊晒




呢排阿囡好好鍾意做"手指指"



嘗試俾阿囡自己攞食物
點知佢得個玩字
食都唔肯食
激死!!



沒有留言:

張貼留言