2013年7月30日 星期二

♡ ♥ HaPPY 農曆 BirThDay to DADDY ♥ ♡

♡ ♥ HaPPY 農曆 BirThDay to DADDY ♥ ♡2013.07.24 DAY 377

今日係老公仔的農曆生日
生日快樂呀!!

新曆係我的, 所以只好同你慶農曆囉!!
邊個叫你娶個『同月同日生日』的老婆呀!!


老公仔 & DADDY ,
我地祝你 身體健康! 要乜有乜!
大一歲, 你要再愛我地多D, 再鍚我地多D

因為6299佢地唔鍾意食蛋糕
所以... 我今次只買了一人份量的
MIMI CAKE 俾老公仔

山崎BAKERY 出的"芒果手指蛋糕"



DADDY 都未食
阿囡已經急住食啦!!


你睇阿囡仲急過主角


今年不用我吻他了
我的地位被取代了




不過見到咁SWEET 的畫面
我都好開心!!

沒有留言:

張貼留言