2013年6月28日 星期五

♡  第一次食零食 ♡

♡  第一次食零食 ♡
@ 2013.06.21 Day 344

為食妹
我呢個為食妹真係開始似我地
乜都想食

特別係零食
佢阿媽真係勁鍾意食薯片等零食
亦真係唔愛正餐只愛零食o個種
所以咪成日俾人話囉!!

******************************************

阿囡見到老公仔手攞住包"童星點心面"
眼仔已經開始發光
不停望住老公仔


在阿囡不停地要求下
佢dad dad 屈服左
俾佢點下


點完又點
試完又試



你睇呢個表情就知道
阿囡有幾滿足




食到要自己攞tim
平時叫佢自己攞奶樽飲奶都懶
估唔到零食可以有咁大威力




不過我當然係..
STOP啦
咁細過
點下就得
食... NONONO...


所以
最後結果係

阿囡就...喊爆左
老公仔就... 俾我趕出房

我要呵返阿囡
呵左好耐佢先肯收聲呀!
(心痛死我啦!!)

沒有留言:

張貼留言