2013年7月18日 星期四

♡ ♥ 姨媽媽的日本手信 & 阿囡的生日禮物 ♥ ♡

♡ ♥ 姨媽媽的日本手信 & 阿囡的生日禮物 ♥ ♡
Tokyo Banana Tree (Chocolate Banana Cream)


見人介紹就多
今次終於可以試下

單睇個包裝就已經好吸引 (日本野真係 ... )
打開 一盒 12個
每個獨立包裝

豹紋圖案... i like it
好香banana 味
軟軟的蛋糕包住朱古力心
唔係太甜太濃

阿囡都鍾意


每盒仲會送上特別的手機掛飾
好靚好得意


****************************************************************************************

其他零食


*************************************************************************************************************

老公的戰利品


係家姐去日本時已經叫佢幫我留意
好彩都買到
老公想要的porter 公事包


*************************************************************************************************************

龍角散


近期好紅的一種日本藥物
功效: 喉嚨痛/發炎

我未試過
但日本的傷風藥我就食過真係好掂

相信呢隻都唔差


*************************************************************************************************************

阿囡生日禮物


姨媽媽今年選擇係日本買禮物俾阿囡
全部都係好實用的衣物

好靚呀!!
我最鍾意頂cap 帽
因為香港好難搵到

多得姨媽媽, 阿囡又多左好多靚衫著
yeah!!


至於呢個bunny
係姨媽媽老爺送俾阿囡的
好cutie

我叫佢做bunny
但阿囡就不停叫佢做dog dog
哈哈

沒有留言:

張貼留言