2013年4月23日 星期二

♡ Special Gift ♡

▌♡ Special Gift ♡ ▌

上星期五(19/4)
一早收到好姊妹skype message
問我公司名
我就知道有d 奇怪啦

但後來佢話唔洗
我就唔上心

點知4點幾收到courier
就....


唔係唔俾你送野俾阿囡
但真係唔好咁破費囉
俾你激死呀!!

兒童節&復活節禮物
唔好再用節日做解釋
再係咁..
真係絕交... 等你冇得買


相信每個小朋友都鍾意收到禮物
佢... 梗係唔例外



好多Anpanman 呀!!
我好鍾意
如果係purin ... 我會更鍾意



咁多禮物當中
我最鍾意...
呢個士多啤梨夾仔
估唔到..
冇乜頭髮的阿囡
會夾到囉!!


SUPER CUTIE
簡單... 我喜歡

沒有留言:

張貼留言